BSO Kids

BSO Kids De Stap
Heeft u voor uw kind(eren) buitenschoolse opvang nodig? Op o.b.s. De Stap is uw kind van harte welkom op BSO Kids De Stap. Hieronder leest u meer over deze BSO.

Welkom bij BSO Kids De Stap!
Lekker bijkomen of juist je energie kwijtraken? Dat kan bij BSO Kids De Stap! Wij bieden gezellige en veilige opvang voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop. Ontdekken, spelen en rusten: alles mag! Onze eigen lokaal is huiselijk ingericht en ons pedagogisch team zorgt voor een fijne sfeer en leuke activiteiten. Naast het lokaal maken wij gebruik van de speelzaal en de aula.

Sport, spel en relaxen
BSO De Stap is een sportieve BSO. Dagelijks kunnen kinderen kiezen uit verschillende sport- en spelactiviteiten onder begeleiding van professionele pedagogisch medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan hockey, voetbal, tafeltennis en bootcamp. Wij maken hiervoor gebruik van de sportvelden en faciliteiten van voetbalvereniging IVV en van de speelzaal van de school. Ook techniek en ICT hebben een plek in ons aanbod.
Heeft uw kind zin in een rustig middagje? Geen probleem! Dan gaan we lekker knutselen, spelletjes doen of ontspannen een boekje lezen. Zo is er voor ieder kind genoeg aanbod van activiteiten.

Praktische informatie.
  • De naschoolse opvang is geopend van 14:00 uur tot 18:30 uur.
  • De BSO is van maandag tot en met vrijdag geopend, ook tijdens de landelijk vastgestelde schoolvakanties. Tijdens studiedagen en vakanties van de scholen hanteren wij een aangepast programma. Op rustige dagen en in de vakanties voegen wij samen met BSO de Wagemaker (woensdag en vrijdag).
    Tijdens de vakanties en de studiedagen zijn we geopend van 8.30 uur tot 18.30 uur.
  • Er zijn twee groepen van 20 kinderen (4 t/m 12 jaar).
Rondleiding, meer informatie of uw kind aanmelden?
Direct aanmelden kan online via het aanmeldformulier. Voor vragen of het aanvragen van een rondleiding kunt u ons bereiken op 0299 - 46 10 11 of via de e-mail planning@kinderopvangpurmerend.nl
Website: www.kidskinderdagverblijf.nl
Telefoonnummer van de locatie: 06 - 218 488 28

Leerling aan het woord

"Je kan hier goed werken en je kan hier ook veel leren en ik vind het hier heel fijn."

Jaimie (groep 3)