Thomas Bekhuis Muziekles

TB Muziekles is een nieuwe muziekschool in met locaties in Amsterdam-Noord (Zamenhofstraat) en Landsmeer (Basisschool De Stap) opgericht door Thomas Bekhuis in 2017.

Thomas is een enthousiaste gitaardocent met ruim 10 jaar leservaring en Conservatorium diploma (2010 Master of Music Jazz Guitar, Conservatorium van Amsterdam).

Je kunt bij TB Muziekles terecht voor de volgende instrumenten: gitaar, piano, basgitaar en bandles.

Het uitgangspunt van de lessen is dat de leerlingen centraal staan. Binnen enkele lessen zijn de leerlingen op hun gitaar, nummers aan het spelen die hen aanspreken, denk aan bekende popnummers van nu en vroeger.

Gedurende de lessen komt er meer aandacht voor een goede gitaartechniek, houding, gehoorontwikkeling en ook eigen liedjes maken en opnemen is een favoriet onderdeel van veel leerlingen!

Quote van Patricia Boogaard, moeder van Quint (leerling van De Stap):

"Thomas is een zeer muzikale leraar die kinderen op een rustige en prettige manier muziekles geeft.

Hij is zeer geduldig en neemt alle tijd en ruimte om de inhoud over te brengen. Wekelijks leren de kinderen een nieuw liedje spelen, waarbij Thomas ook open staat voor eigen input van de kinderen en hier direct op kan inspelen. De liedjes zijn eigentijds en spreken hierdoor erg aan.

Onze zoon gaat met veel plezier naar hem toe voor gitaarles en het is ongelooflijk hoeveel hij al in slechts een half jaar tijd heeft geleerd.

Indien je op zoek bent naar een muziekleraar dan heb je aan Thomas echt een fijne en betrokken leraar. Wij zullen hem dan ook zeker aanbevelen!"

Meld je nu aan voor een proefles!

via: thomasbekhuis@gmail.com

tel. 06 1609 0297

www.facebook.com/tbmuziekles

Leerling aan het woord

"Op OBS de Stap hebben we een vette voetbalkooi!"

Beau (groep 4)