Waarom kiezen voor De Stap

Wie voor De Stap kiest, kiest voor de toekomst. Wij noemen onszelf niet voor niks toekomstmakers. De maatschappij verandert dus de school verandert. Wij houden hier rekening mee en proberen voorop te lopen.

We doen dit allereerst met het verzorgen van goed onderwijs. Wat ons daarbij gaat helpen is de vernieuwbouw van De Stap. Het onderwijs van vandaag de dag heeft een passende locatie nodig waarin de kwaliteit van ons onderwijs kan floreren. Wanneer deze vernieuwbouw plaats kan vinden heeft alles te maken met onze tweede actiepunt:

Het starten van een Integraal Kind Centrum. Het is onze ambitie om een alles in één gebouw te hebben waarin de kinderen van 0-12 jaar van opvang, onderwijs en zorg gebruik kunnen maken en zich thuis voelen.

Kies voor de toekomst! Wij gaan hem maken.

Leerling aan het woord

"Je kan hier goed werken en je kan hier ook veel leren en ik vind het hier heel fijn."

Jaimie (groep 3)